KT-24 jest jednym z największych dystrybutorów urządzeń przemysłowych, maszyn i elektronarzędzi w Polsce. Największą część naszego asortymentu stanowią myjki ciśnieniowe, odkurzacze, sprzęt ogrodowy i profesjonalne narzędzia. Jesteśmy dealerem sprawdzonych najlepszych marek, takich jak Karcher, Stiga, Milwaukee, Annovi Reverberi, Stanley, DeWalt, Black+Decker, Bosch, Lehmann i wielu innych.
NASZA ŚCIEŻKA SUKCESU
KT-24 istnieje na rynku już od ponad 10 lat. Zbierane przez ten czas doświadczenie, a także nieustanna analiza sytuacji i wyciąganie wniosków pozwoliły nam dotrzeć do miejsca, w którym stoimy teraz.
Zobacz, jak wyglądała nasza droga do pozycji jednego z liderów e-commerce branży Dom i Ogród w Polsce
Wyjątkowi w branży
Od początku dążyliśmy do tego, by być firmą innowacyjną i nowoczesną, odpowiadającą na rosnące wyzwania rynku. Jako jedni z pierwszych wprowadziliśmy system zapewniający ekspresową wysyłkę z dostawą już w 24 godziny od złożenia zamówienia. Celem podniesienia obsługi Klienta stworzyliśmy profesjonalny dział serwisowy, błyskawicznie reagujący na problemy użytkowników z urządzneiami na gwarancji oraz po jej wygaśnięciu.
Aktualnie jesteśmy jednym z największych sprzedawców myjek ciśnieniowych, urządzeń koszących oraz sprzątających dla domu i ogrodu. Stale poszerzamy nasza ofertę o nowe, sprawdzone marki, jak Milwaukee. Rozwijamy nie tylko infrastrukturę firmy, ale także kadrę pracowników, inwestując w rozwój kwalifikacji oraz kompetencji. W ten sposób możemy zagwarantować fachowe doradztwo w zakresie doboru sprzętu zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dużych przedsiębiorstw.
Naprzeciw potrzebom rynku
Naszą ofertę budujemy przede wszystkim w oparciu o rosnące wymagania Klientów. Wprowadzane do sprzedaży urządzenia to rozwiązania solidne, funkcjonalne oraz skrojone na każdą kieszeń. Wspieramy również marki mniej znane w Polsce, ale rozpoznawalne na rynkach zagranicznych (jak np. Annovi Reverberi) za sprawą oferowanej jakości.
Na bieżąco śledzimy trendy w e-commerce i zachodzące w tym obszarze zmiany. Z tego też względu wdrażamy rozwiązania pro-konsumenckie, skracające czas realizacji zamówienia czy też ułatwiające realizację napraw.
Nasze oferty wyróżnia również szereg przemyślanych dodatków, którymi uzupełniamy propozycje producenckie. Tym samym Klient ma możliwość zakupu urządzeń uzupełnionych o praktyczne akcesoria, zwiększające zakres zastosowań zakupionego sprzętu.
Miejsce, w którym chce się pracować
Doskonale zdajemy sobie sprawę z wartości stojącej za wykwalifikowanym pracownikiem. Staramy się więc budować rodzinną atmosferę w firmie, opartej o wzajemny szacunek, sympatię i pomoc w rozwoju.
Naszym pracownikom oferujemy przestrzeń do rozwoju. Punkt ten realizujemy poprzez liczne szkolenia branżowe i sprzedażowe, lekcje języka angielskiego i kursy doskonalące obsługę e-commerce. Starsi stażem dzielą się swą ogromną wiedzą i doświadczeniem, przez co już po pierwszych miesiącach pracy nowi pracownicy mogą pochwalić się licznymi sukcesami.
W KT-24 każdy ma realny wpływ na rozwój firmy. Słuchamy głosu wszystkich pracowników i wprowadzamy zmiany pomagające Nam oraz przedsiębiorstwu nieustannie się rozwijać.
Nasza kadra managerska
Zbigniew Gumieniak
Nazywam się Zbigniew Gumieniak i od 13 lat pełnię funkcję prezesa w firmie KT-24. Moja pasja do poszukiwania możliwości biznesowych oraz innowacyjnych produktów, które rozwiązują problemy naszych partnerów, jest jednym z fundamentów mojej pracy.
W mojej roli codziennie dążę do coraz lepszego zrozumienia potrzeb biznesowych naszych partnerów, abyśmy mogli dostarczać im jeszcze bardziej dopasowane rozwiązania. Jako prezes firmy KT-24, jestem gotów do podejmowania nowych wyzwań, ciągłego rozwoju i doskonalenia naszej oferty. Moja wizja skupia się na tworzeniu wartościowych partnerstw biznesowych oraz dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, które przekraczają oczekiwania klientów.
Karol Kański
Nazywam się Karol Kański a w KT-24 jestem dyrektorem operacyjnym.
Doświadczenie w szeroko rozumianej sprzedaży zdobywam od roku 2000-go a w zarządzaniu przedsiębiorstwem od 2009-go. Miałem okazję pracować w wielu branżach, na różnych stanowiskach, na ogół w korporacjach lub dużych firmach.
Moja przygoda z KT-24 zaczęła się w roku 2023 a jej głównym celem jest przeskalowanie firmy. Razem z młodym, energicznym i wyjątkowo kreatywnym zespołem specjalistów w KT-24, wykorzystujemy wszelkie szanse do realizacji celów biznesowych firmy.
Nasza elastyczność w działaniu, optymalizacja i automatyzacja procesów oraz stawianie potrzeb klienta na pierwszym miejscu, pozwalają nam zdobywać przewagę konkurencyjną i rosnące udziały w rynku krajowym jak i eksportowym.
Katarzyna Tomaszewska
Odpowiadam przede wszystkim za księgowość firmy, przygotowywanie raportów i sprawozdań, nadzoruję płatności a także płace. Monitoruję sytuację finansową przedsiębiorstwa, nadzoruję współpracę z partnerami, w tym szczególnie instytucjami finansowymi.
Nadzoruje przygotowanie budżetów firmy, kontroluje wyniki ekonomiczne i porównuje go z założonymi celami. Czuwam nad dokumentacją i kontroluje jej poprawność zgodnie z przepisami i procedurami.
Dążę do utrzymania rentowności firmy oraz budowania jej wartości w dłuższej perspektywie.
Anna Gumieniak
Nazywam się Anna Gumieniak i na co dzień zajmuję się pozyskiwaniem pracowników, rekrutacją oraz ogólnie pojętym HR w firmie KT-24. Jestem na pierwszej linii kontaktu pracownika z firmą – dotyczy to:
- spraw bieżących
- rozwoju
- wdrożenia
- szkoleń
- awansu
- oceny pracy.
Codziennie poszukuję możliwości dofinansowania szkoleń, aby zapewnić naszym pracownikom wzrost kompetencji i umiejętności. W KT-24 kładziemy szczególny nacisk na rozwijanie naszego zespołu, co przyczynia się do osiągnięcia sukcesów organizacyjnych.
Wychodząc poza nasze codzienne zadania, zaangażowanie w środowisko lokalne to dla mnie priorytet. KT-24 jest dumnym patronem wielu lokalnych inicjatyw. Dodatkowo aktywnie uczestniczymy w targach branżowych, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.
Klaudia Gościniak
Zapewniam płynność i efektywność łańcucha dostaw poprzez odpowiednie zarządzanie, a także współpracuję z innymi działami przedsiębiorstwa, m.in. w celu zapewnienia terminowych dostaw towarów przez firmy spedycyjne.
Odpowiadam za przyjęty standard wysyłki w 24 godziny, a także zarządzanie zwrotami.
Dzięki systemowi WMS mogę na bieżąco śledzić sytuację w magazynie i szybko identyfikować ewentualne problemy
Robert Kuligowski
W KT-24 pracuje od 2018 roku. Pełnie funkcje Managera E-Commerce na rynku krajowym. Odpowiadam m.in. za analizę rynku oraz konkurencji, a także kształtowanie polityki cenowej zgodnie z interesem i wymaganiami przedsiębiorstwa.
Kontroluję sprzedaż w obrębie poszczególnych kanałów dbając, aby ich rentowność była na zakładanym poziomie.
Wraz z podległym zespołem realizuje powierzone nam zadania, które przyczyniają się do osiągania założonych celów sprzedażowych.
Kamil Wyduba
Nazywam się Kamil Wyduba. W KT-24 prowadzę dział zakupów. Do Naszych zadań należy m.in. kontakt z dostawcami, weryfikacja stanów magazynowy oraz realizacja zamówień. Odpowiadamy za kontakt ze spedycją, a zamawiając produkty pod własnymi markami również za cały proces stworzenia urządzenia od wizualizacji i ustalenia parametrów przez opakowanie i instrukcje po dodatkowe akcesoria i części zamienne.
Poza kreowaniem oferty i prowadzeniem zespołu, do moich zadań należy nadzorowanie procesu zakupowego, wdrażanie usprawnień oraz utrzymanie łańcucha dostaw, a także współtworzenie planu zakupów oraz jego realizacja.
Bezpośrednio dbam o relację z europejskimi dostawcami takimi jak: Karcher, Annovi Reverberi, Lavor.
Tomasz Gołaszewski
Do moich obowiązków w firmie należy m in, realizacja planów sprzedażowych i kosztowych działu serwisu, nadzór nad procesami w dziale serwisu płatnego, gwarancyjnego oraz dziale części. Kontakt z kluczowymi klientami oraz doradztwo techniczne.
Nie boje się podejmować wyzwań jakie są przede mną stawiane, dzięki czemu w firmie realizowałem z powodzeniem zadania, które stanowczo wychodziły poza zakres moich obowiązków.
Daria Wojciechowska
W KT-24 pracuje od marca 2018r. Jestem Młodszym Managerem Działu Sprzedaży Tradycyjnej. Do moich obowiązków należy m.in. planowanie i realizacja sprzedaży oraz kosztów działu sprzedaży tradycyjnej, dbanie o rentowność działu sprzedaży tradycyjnej, nadzór nad zamówieniami produktów na sklepy i współpraca z działem marketingu w zakresie promocji salonów i oferty produktowej.
Dodatkowo regularnie pracuje z handlowcami, biorę udział w rekrutacjach nowych pracowników działu, sprzedaje i obsługuje w salonie sprzedaży. Ponadto współpracuje z kluczowymi klientami B2B oraz wyszukuje, organizuje, a także uczestniczę w wydarzeniach promocyjnych poza siedzibą firmy (targi, eventy).
Bartosz kryjom
Jestem doświadczonym administratorem systemów w firmie KT-24. Moja ekspertyza skupia się na kompleksowej obsłudze Windows Server oraz zarządzaniu Active Directory, gwarantując płynne funkcjonowanie infrastruktury IT.
Ponadto, od lat zajmuję się profesjonalną konfiguracją sieci, zapewniając niezawodność i szybkość przepływu danych. Moje umiejętności obejmują także dogłębną analizę danych w narzędziu Power BI, co pozwala firmie podejmować strategiczne decyzje oparte na rzetelnych informacjach.
Moja wszechstronność oraz pasja do eksplorowania nowych technologii sprawiają, że jestem gotów sprostać wszelkim wyzwaniom w obszarze IT, przyczyniając się do sukcesu i innowacyjności naszego zespołu.
KT-24 Sp. z o. o. © Wszelkie prawa zastrzeżone